Неділя, 19.05.2024, 05:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Лариси Бєлової

Категорії розділу
Наше опитування
Як ви дізналися про мій сайт
Всього відповідей: 2
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

5 клас. Математика Тема: Розв’язування задач практичного змісту
18.11.2015, 19:31

5 клас. Математика

Тема: Розв’язування задач практичного змісту

Мета:формування в учнів вмінь застосовувати вивчений матеріал про дії з натуральними числами при розв’язуванні задач і вправ; виховання в учнів бережливого ставлення до природи, її багатств, економного витрачання електроенергії.

Девіз уроку: «Берегти і охороняти природу – обовязок кожного з нас»

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Ознайомлення з темою і завданнями уроку; мотивація навчальної діяльності.

     Знання з математики, яких ви набули вже в початковій школі в 5 класі, дозволять вам розв’язати, на мій погляд, кілька цікавих і корисних задач про природу та збереження її ресурсів. Розглянемо наступну ситуацію: « Наташа зателефонувала до Вікторії рівно о 14 годині і проговорила з нею на кухні цілу годину. А коли закінчила розмову і увійшла до кімнати, мама зробила дівчині зауваження про те, що, розмовляючи по телефону на кухні, дочка не вимкнула світло і телевізор у кімнаті. Наталка образилася і сказала: « Наталка образилася і сказала: « Нічого ж поганого не сталося?». Обчисліть, скільки коштів витратить даремно родина, якщо щодня забуватиме на 1 годину вимикати люстру з 4 лампочками на 100 Вт і телевізор на 150 Вт за місяць і за рік?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Тариф

Ціна за 1 кВт\год

Показники лічильника

Сума оплати

До 150 кВт\год

0,26 коп

124 кВт\год

 

Понад 150 кВт\год

0.34 коп

320 кВт\год

 

Понад 800 кВт\год

0.96 коп

1340 кВт\год

 

 

ІV. Розв’язування задач

Розвязування задач  в групах.

 

Група 1.

Враховуючи кількість абонентів у нашому місті – 18 тис. осіб – підрахуйте, якою буде економія електроенергії, якщо кожна сім’я впродовж місяця зекономить хоча 610 кВт/год. Скільки коштів зекономить кожна родина і як ці кошти можна було б витратити на благоустрій міста?

Група 2.

Світлана запросила Оленку на прогулянку у двір. Дівчата проговорили цілу годину на подвір’ї. Коли Оленка повернулася додому, мама зробила їй зауваження про те, що, йдучи з дому, дочка не вимкнула телевізор і світло в коридорі. Оленка образилася: Що за годину з ними станеться?». Обчисліть, скільки коштів втрачає родина за місяць, рік, якщо хтось щодня забуватиме на годину вимикати люстру на 3 лампочки по 60 Вт і телевізор на 150 ВТ?

Група 3.

Допоможемо дідусеві порахувати оплату за використану електроенергію, якщо на електричного лічильнику показана цифра 103 599 кВт\год, а в розрахунковій книжці за попередній місяць вписана цифра 103 549 кВт\год. Оплата за електроенергію коштує 0,2592 коп. скільки грошей треба заплатити дідусеві за електроенергію цього місяця?

Група 4.

Освіщення кімнати звичайною лампою міцністю 75В можна замінити економічною із міцністю 11 В. На скільки економічнішою виявиться дана заміна?

V. Підсумки уроку

Діти які висновки ви можете зробити за матеріалами даного уроку?

VІ. Домашнє завдання

Розрахувати витрати електроенергії вашої сім’ї за день на даному етапі та в разі заміни всіх ламп на економічні

Категорія: Мої файли | Додав: Белова1978
Переглядів: 534 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Сайт Лариси Бєлової © 2024
uCoz