Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Народознавчий матеріал є невичерпним багатством для виховання справжнього українця, цілюще джерело для виховання позитивних моральних якостей. Адже знання народних звичаїв, традицій, їх наслідування необхідне людям, які проживають, будують і в майбутньому будуватимуть Україну. Отже, необхідно залучати учнів до цих джерел не тільки на уроках української мови та літератури, історії, а й на уроках математики, які, у свою чергу, стануть цікавішими для школярів. |
З метою стимулювати діяльність учнів для встановлення зв’язків між окремими поняття доцільно використовувати таку стратегію навчання, як «асоціювання». Цей методичний прийом спонукає учнів міркувати вільно та відкрито за певною темою. Ця навчальна стратегія корисна тим, що дозволяє мислити всім учням. |
Математика як наука виникла із задач і розвивається для розв’язування задач. Математика потрібна суспільству перш за все як засіб для розв’язування важливих життєвих задач. Це повинні знати й школярі: теорію вчимо для того, щоб за її допомогою розв’язувати задачі. |
Особливо ефективним засобом для мотивації активності учнів є проблемний підхід до навчання, який сприяє інтелектуальному розвитку учнів і водночас формує їхній світогляд, моральні, емоційні риси особистості. Проблемна ситуація – це інтелектуальне утруднення, що виникає у випадку, коли людина не знає, як пояснити деякі явища або факти, не може досягти бажаної мети відомим їй способом. Якщо перед викладом нової теми створити проблемну ситуацію, увага учнів буде привернена до вирішення проблеми, а значить, і до теми, що вивчається. Проблемна ситуація характеризує певний психічний стан учня, що виникає під час виконання завдання і допомагає йому усвідомити суперечність між необхідністю виконати завдання і неможливістю здійснити це за допомогою наявних знань. Усвідомивши суперечність, учень відчуває потребу відкрити (засвоїти) нові знання про предмет, спосіб та умови виконання дій. |
Розвитку пізнавальної активності учнів, свідомому засвоєнню навчального матеріалу сприяє розгляд математичних софізмів. Математичний софізм – це хибне твердження, яке має вигляд правильного. Кожен софізм має одну або кілька прихованих помилок. Знайти помилку в софізмі – означає усвідомити її, а усвідомлення помилки попереджає повторення її в інших математичних міркуваннях. Розбір софізмів сприяє розвитку спостережливості, критичного мислення учнів, змушує уважно просуватись уперед, стежити за точністю формулювань, правильністю записів та узагальнень, за правильністю певних операцій. |
|
|
| | |