Неділя, 19.05.2024, 05:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Лариси Бєлової

Категорії розділу
Наше опитування
Як ви дізналися про мій сайт?
Всього відповідей: 1
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Відкритий урок 6 клас "Звичайні дроби"
02.11.2015, 22:18

Тема. Задачі на множення звичайних дробів

Мета уроку: формувати в учнів вміння застосовувати правила множення звичайних дробів до розв’язування задач; розвивати вміння приймати рішення в умовах неповної, надлишкової та точної інформації, формувати комунікативні та загальнокультурні компетентності; виховувати послідовність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал, мультимедійна дошка

Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок.

                                       Хід уроку

■ I.Організаційний етап

Учитель бажає гарного настрою, активної роботи. Учні записують у зошиті дату, тему уроку.

■ II.Перевірка домашнього завдання

Учні здійснюють самоперевірку за зразком.

■ ІІІ.Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

В ході навчання ми розуміємо, що математика є невід’ємною складовою загальної культури людини, необхідною умовою її повноцінного життя в сучасному суспільстві.Нехай цей урок математики стане тим уроком, на якому ви зможете продемонструвати свої уміння застосовувати знання про дроби під час розв’язування задач.

Д.Пойя писав: «Знати математику – це вміння її застосовувати».

Щоб цей урок був цікавим, ми проведемо його у ігровій формі. До мене звернулися ваші рідні з проханням про допомогу у розв’язанні деяких практичних задач, які викликають в них труднощі. Ці задачі пов’язані із застосуванням правил множення звичайних дробів. Ваші рідні впевнені, що виїм допоможете,тому, цю гру ми назвемо «Наші діти зможуть…».Але спочатку ми перевіримо, чи не помиляються ваші близькі, і чи ви дійсно маєте відповідні знання та навички.

 

■ III.Актуалізація опорних знань

1. Гра «Чи знаєш ти…?

  1. Як помножити дріб на натуральне число?
  2. Чому дорівнює добуток будь-якого дробу на нуль?
  3. Чому дорівнює добуток двох дробів?
  4. Як помножити мішані числа?
  5. Які закони множення ви знаєте?

2. «Віднови послідовність»

Як помножити  ?

А Додати чисельники та знаменники дробів  та .

Б Записати результат 6 у знаменнику.

В Помножити 2 на 3.

Г Записати результат 6 у чисельнику.

Д Помножити 3 на 8.

Е Знайти НСД чисел 6 і 24.

Є Записати результат 24 у знаменнику.

Ж Скоротити дріб  на 6.

3.Розминка «Віртуоз усного рахунку»

  1. 2)    3)    4)  4  5)2  6)

8) 5 · 1 .

 

     4.Коментоване розвязування біля дошки«Один за всіх».

(4 - 3 )·3 + =

ІV. Удосконалення вмінь і навичок

Я вас вітаю. Ви пройшли випробування, але завдань в нас лише 4, з них дослідницьке завдання попередньо готувала одна з груп, отже залишилось визначити яке з 3 інших завдань отримає кожна група. Що ми і зробимо в наступному конкурсі «Збери прислів’я". Перша команда,яка впорається, піднімає руку, я перевіряю правильність, і група обирає колір, що визначає певне завдання. До картки з завданням додається картка оцінювання, в якій керівник групи оцінить роботу кожного учасника та картку з частковою інформацією до задачі.

V. Фізкультхвилинка

Із-за парт ми миттю встали,

Гарно спинки підрівняли,

Вгору тягнемось усі,

Мов трава в дрібній росі.

Потім легко всі присіли,

Наче ноги заболіли.

Потім встали, руки в боки

І зробили два підскоки.

Каблучками цок-цок

І продовжим знов урок.

Робота в групах «Наші діти зможуть»

Завдання 1. «Від дідуся»

Визначити чи вистачить 70 літрів пального, щоб дістатися до місця риболовлі, якщо автомобілем до нього потрібно їхати 4 години із середньою швидкістю 65  км\год, а на кожні 10 км шляху витрати пального становлять 3  л?

 

Завдання 2. «Від бабусі»

Скільки грамів ниток потрібно щоб зв’язати шарф довжиною  м і шириною -   м, якщо на 1м² витрачається 400 грамів ниток, і скільки це буде коштувати, якщо 100 грамів ниток коштує – 15 гривень?

Завдання 3. «Від тата»

Довжина кухні становить 5  ширина - 4 . Підлогу кімнати потрібно викласти однаковими декоративними плитками квадратної форми. Якого найбільшого розміру може бути плитка? Скільки плиток такого розміру потрібно?  Скільки коштів родина повинна затратити на купівлю такої плитки, якщо 1 плитка коштує 12 грн. 5коп.?

 Завдання від мами.

Чи відповідає  ваша класна кімната санітарним нормам, якщо на одного учня має припадати 6 м³ повітря? Знайти масу повітря в класній кімнаті, якщо маса 1 м³ становить 1  кг?

VІ.Підсумки уроку

1.Які вже відомі вам типи задач було розглянуто?

 VІI.Рефлексія (Смайлорефлексія)

  • Мені сподобалося…
  • Мені треба розібратися
  • Мені не сподобалося

 

VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Завдання для всього класу: параграф - 13 читати, розв’язати №400, №402, 419*

 

Категорія: Мої файли | Додав: Белова1978
Переглядів: 1677 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Сайт Лариси Бєлової © 2024
uCoz